Για να μη σπάσει το αυγό σας ενώ το βράζετε, θα πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου και όχι από το ψυγείο. Επίσης βάλτε μέσα στο νερό που βράζει ένα κουταλάκι.
Σε ένα μπολ ρίχνουμε όλα τα υλικά και ανακατεύουμε να πάνε παντού.Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200° C πάνω κάτω και ψήνουμε 15'. Έτοιμο. Καλή επιτυχία! Μην βάλετε πολύ ρίγανη γιατί πικρίζει.